mistake

mistake

kolmapäev, 19. märts 2014

She is so tiny, but i already love her ♥

MU PARIM SÕBRANNA SAI LAPSE!!! 
Ta on lihtsalt nii armas, nii pisike ja nunnu!! Ma võin öelda, et ma ei ole tavaliselt kohe kindlasti see inimene, kes vaimustub väikestest beebidest, plutiplutitab neid ja õhkab et issssand kui nunnud nad kõik on. Nop. Not me.

Aga it is totally different story, kui see beebsu on su parima sõbranna oma. Ma ausalt võiks teda vaatama jäädagi. Eriti kift on asja juures see, et ta sündis minu nimepäeval, niiet seotud kogu eluks  :D Ja ekstra äge on see, kuidas ta mees lapse eest hoolitseb. Ausalt, sellist asja igapäev ei näe. Mitte kui mingit vastuvaidlemist, kui on vaja nt mähkut vahetada või lihtsalt minna teda kussutama. Nop, mitte selle mehe puhul. Ma olen over the top õnnelik nende üle, kuna nad olid juba enne minu silmis kõige imelisem ja ideaalsem paar ja nüüd on neid oma väike pisike ideaalne ime  :) Nüüd jään ootama, kuni mu teine armas sõbranna oma beebsu kohe-kohe saab :) Beebibuuuum.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar