mistake

mistake

laupäev, 3. detsember 2011

Puhkuuuussss

Täpselt nii saan ma kirjeldada möödunud novembrit- PUHKUS!!! Tõeline õndsus on olnud hommikul ärgata, nii et ei pea kiirustama tööle ega kuskile mujale. Kuigi ega ma väga hommikuti ärganud olegi, pigem 14-15 ajal päeval, kuna kuhu mul kiiret?! Mu vaese unerežiimi on see küll totaalselt sassi keeranud, kuna pole harv nähtus, kui ma alles hommikul 8 magama lähen ja seda täiesti tavalisel päeval. Selle aja sees olen ma avastanud endale uue lemmiksarja, mida ma lihtsalt armastan: Vampire Diaries-The Best (Y).
Samuti avastasin, et mu 70-ne kanali seas on 1, mida ma võin vaadata lihtsalt tunde järjest. ID Investigation Discovery kanal on  tõsielulistest saadetest koosnev krimi kanal. Seal on kõike, alustades kadunud inimeste lugudest, kuni lõpetades müstiliste diagnoosidega. Kuna mulle krimi teema väga meeldib, siis võingi ennast unustada vaatama neid saateid. Kahjuks aga ei suuda ma jääda külmaks,  vaadates nende inimeste lugusid.  Olen siin vaikselt mõelnud ka juba järgmise sügise peale ja mis kooliga ette võtan. Võibolla jätkan oma personalitöö õpinguid või siis otsustan Sisekaitseakadeemia pakutavate erialade kasuks. Ei kujuta ennast küll karmil alal ette, kuid nuhkimine ja enamus juhtudel ka selles osav olemine, tuleb mul vägagi hästi välja. Loomu poolest olen ma väga uudishimulik.

Samuti olen siin leidnud paar horoskoopi, mis on pm 90% täppi minu kohta. Niiet kui on vaja aru saada, milline inimene ma olen, siis aga palun, siin on kõik vajalik olemas : Skorpioni horoskoop. Head lugemist ;)

Muidugi on enamus mu nädalavahetustest möödunud peo tähe all koos oma Partner in Crime Marisega. Tõelised Vääritud Tõprad oleme- Paremini meid kirjeldada on raske :) Kui mõtlme, et see nädalavahetus oli hull, siis peale järgmist on juba uued jutud. Ma ei tea kuidas, aga meil KOGUAEG juhtub midagi. Iseenesest on see tore, kuna igav ei ole meil ega meiega kunagi. Pealegi, on tantsimine nii mõnus tegevus, et miks mitte teha seda võimalikult palju ja eriti veel siis kui jalad kannavad ning osteoporoos ei ohusta luid. Pealegi on tore kui kunagi on midagi meenutada sõnadega: " Ma mäletan kui me sõbrannaga.....jne" Lemmik kohaks on meil ikka ja jälle Venus. Viimasel ajal kuulen päris palju, kui sõbrad räägivad, et jube ja õudne koht, aga millegipärast leiavad kõik end lõpuks sealt. Nagu mingi nähtamatu magnet tõmbaks sinnapoole.

Täna või hiljemalt homme hakkan aga aktiivselt töö otsimisega tegelema, kuna minu pangaarve ei arva minu puhkusest eriti hästi . Seni aga...Stay great ja mu hetke lemmiklugu ka lõppu :))



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar